TELEFON: +40.723.331.409

COACH, TRAINER, PSIHOTERAPEUT, ANTREPRENOR
DYNAMIC HR

Simona NICOLAESCU

Promotorul vieţii echilibrate în România, metodele ei influenţând calitatea vieţii oamenilor, prin a avea un stil de viață echilibrat, a trăi în prezent și a avea poftă de viață. A fost desemnată antreprenorul anului în 2013. Din anul 2004 este antreprenor, dezvoltând business-ul Dynamic HR, susține training-uri de dezvoltare personală, este specializată în psihoterapie ericksoniană, în terapie cranio-sacrală și este autoarea audiobook-ului “Tehnici de reducere a stresului”. Din 2010, susțin well-being-ul în organizații și din 2011 promovez viața echilibrată prin organizarea Galei Work-Life Balance.

CMO la eJobs
eJobs

Raluca DUMITRA

Raluca are peste 15 ani de experiență în marketing și comunicare și a lucrat pe o plajă eterogenă de domenii – de la jurnalism și e-commerce la resurse umane. La eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de marketing B2B si B2C și de alinierea ei cu obiectivele de business.

Se folosește de expertiza sa în Brand Marketing, Employer Branding, Comunicare Corporate si Interna pentru a spune povesti prin intermediul tuturor brandurilor din portofoliu, misiunea ei fiind să echilibreze creativitatea campaniilor de marketing cu realitatea pragmatică a KPI-ilor de business.

CLUSTER HR MANAGER
MetLife

Cătălina MUȘAT

Catalina s-a alăturat echipei MetLife în 2001 ca HR Supervisor, fiind la acel moment singurul profesionist HR pentru România. Principalele realizări din acea perioadă includ proiectarea și livrarea Programului de Dezvoltare a Succesorilor pentru roluri de lider, Programul de Mentorat pentru talentele tinere și conducerea Proiectului HR pentru integrarea AVIVA în România.

În 2012, Catalina a fost promovată ca HR Manager pentru România, acoperind Talent Acquisition, Comp&Ben , L&D pentru angajați și HR Admin. Rolul a devenit mai strategic, iar ea a început să fie membru activ al echipei executive din România.

În 2018, Catalina a fost promovată ca HR Manager pentru România, Ungaria și Bulgaria, coordonând o echipă de HR mai diversă și preluând mai multe responsabilități.

Din 2023, domeniul de responsabilitate al Catalinei s-a extins și acum este Cluster HR Manager pentru piețele desemnate (România, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria și Bulgaria).

Înainte de a se alătura MetLife, Catalina a ocupat poziția de analist HR pentru Michelin și Supervisor HR pentru Inform Lykos, companie de producție a hârtiei. Catalina joacă un rol activ în MetLife ca trainer și mentor, lucrând cu 2-3 talente pentru dezvoltarea și cariera lor. Catalina este absolventă a Facultății de Psihologie și Pedagogie de la Universitatea din București, deține de asemenea un certificat CIPD în Resurse Umane, diploma de formator ITOL, certificat de coaching cu Alain Cardon, diploma de Leadership HR de la Universitatea Cornell.

În prezent, Catalina face parte dintr-un program de certificare în Mindfulness și TRE.

Corporate Sales Director
REGINA MARIA

Georgiana ANDREI

Georgiana și-a început activitatea în industria de healthcare în anul 2016 când s-a alăturat Rețelei de sănătate REGINA MARIA în poziția de Corporate Sales Director, după 13 ani în domeniul real estate.

Cu un master în Project Management în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative și experiență de peste 15 ani în vânzări, management de echipe, negociere, business planning și coaching, pentru Georgiana cheia succesului este să știi să-l asculți pe celălalt – fie el angajat, client sau partener de afaceri.

Dincolo de rolul pe care îl are în dezvoltarea portofoliului de companii, Georgiana contribuie la misiunea REGINA MARIA de a contura un comportament sănătos în rândul românilor, bazat pe prevenţie şi educaţie continuă. Totodată, încurajează angajatorii să pună accent pe bunăstarea fizică și psihică a angajaților, un pilon important în productivitatea unui business.

Group Human Resources Director
Policolor-Orgachim

Cătălina MARINESCU

Cu o experienta de 18 ani in domeniul Resurselor Umane, Catalina are o experienta bogata in companii care activeaza in zona industriala si este pasionata de Lean, imbunatatire continua, metode ce la aplica in prezent in proiectul de transformare organizationala al grupului de companii Policolor-Orgachim.

Este o fire creativa, energica si orientata pe actiune care isi foloseste studiile universitare din domeniul de matematica in tot ceea ce face.

CEO
7 CARD

Dan MORARU

Pasiunea pentru ceea ce fac, pe care o aduc în fiecare zi la job, și plăcerea de a descoperi cu ce poate contribui mai bine fiecare din colegii mei, acestea sunt cele două ingrediente ale rețetei mele – fără falsă modestie, o rețetă de succes, ne-a ajutat în toți acești ani să ne creștem afacerea, veniturile și rentabilitatea. Și să consolidăm relații strânse cu clienții noștri.
Am condus echipe de la 3 până la 250 de oameni pe care le-am ajutat să-și formeze abilitatea de a rămâne, pe măsură ce cresc, la fel de agile și eficiente, cu aceeași mentalitate antreprenorială puternică și un focus pronunțat pe obținerea de rezultate concrete.

Find talented people, figure out what they do best, point them out in the right direction, and get out of their way. Keep an eye on their performance and their development, not on their timesheets.

Nu sunt citate, sunt lucruri din experiența mea pe care le spun mai tinerilor mei colegi people manageri. Și mie, din când în când. 🙂

HR Director
NXP Semiconductors

Ruxandra Crina LUPSA

Cu o carieră de peste 25 de ani in resurse umane, Ruxandra Lupșa este unul dintre liderii momentului în domeniu – a contribuit la dezvoltarea unor companii de renume din mai multe domenii: Tehnologie (NXP/Freescale si Ericsson), banking (ABN Amro Bank, Egnatia/Marfin/Vista Bank) si media (Prima TV, ProTV). În prezent, ca director regional de resurse umane la NXP Semiconductors, Ruxandra raspunde de regiunea centrala si de est a Europei cu aproape 1600 de angajati, dintre care mai mult de 1000 lucreaza in Romania.

Filozofia sa profesională se axează pe promovarea si alinierea unei culturi organizaționale puternice și a unui climat de lucru sanatos la nivelul întregii companii, considerând aceste aspecte ca fiind esențiale pentru misiunea oricarui profesionist în resurse umane. Ruxandra subliniază importanța contribuției personale a fiecarui angajat la promovarea culturii organizaționale, si subliniaza rolul crucial al managerilor în crearea unui climat de lucru pozitiv în echipă. Ruxandra e adepta unui mediu colaborativ, permițând managerilor să găsească cele mai bune soluții pentru echipele lor, fără a impune prezența 100% a angajaților la birou, oferindu-le cadrul necesar pentru a crea un program de lucru flexibil si adaptat atat individului, cat si echipei.

Responsabilitatea sa include asigurarea unui cadru propice pentru cultivarea culturii organizaționale a companiei in regiune, în timp ce managerii sunt incurajati si sprijiniti sa creeze un climat de lucru sanatos în cadrul echipelor. Această abordare contribuie la creșterea productivității si satisfacției, la valorificarea potentialului angajaților, oferindu-le sentimentul de apreciere din partea companiei.

Director Executiv Senior Resurse Umane
Banca Transilvania

Nevenca DOCA

Director Executiv Senior Resurse Umane la Banca Transilvania, cu o vastă experiență în HR, în domeniul bancar. De peste 20 de ani la BT, a contribuit la construirea modelului Human Banking în cadrul băncii și la tot ce înseamnă starea de bine a angajaților, cu impact semnificativ în performanța băncii. Sub coordonarea sa, BT a crescut de la 1.200 de angajați la peste 10.000, fiind unul dintre cei mai mari angajatori din România. Nevenca Doca face parte din echipa de experți BT, specializată în integrarea companiilor achiziționate de bancă în ultimii zece ani.

Cele mai recente premii obținute:
– Catalyzing business through technology in HR (Premiul HR Club, 2024, Bucuresti)
– Ambasador al coachingului (2024, București, ICF Romania Prism Award)
– Excelența în managementul resurselor umane pentru consolidarea celei mai mari rețele de angajați din sistemul bancar (2023, București, Gala Capital & Evenimentul Zilei).

Head of AI & Automation
HP, Bucharest Site Lead

Miruna SCRIMA

Miruna Scrima este Head of AI & Automation în cadrul organizației comerciale HP și Bucharest Site Lead, unde conduce transformarea digitală cu o abordare centrată pe oameni.

Este pasionată de utilizarea inteligenței artificiale pentru a crește productivitatea și starea de bine, coordonând inițiative menite să accelereze adoptarea globală a strategiilor de AI & automatizare și a programelor de inovație interfuncțională. Cu un accent puternic pe generarea de valoare pentru business, Miruna își desfășoară activitatea la intersecția dintre tehnologie, bunăstarea organizațională și leadershipul schimbării – sprijinind oamenii să muncească mai inteligent, nu mai mult.

Om de televiziune, fondator al Organizației E.M.M.A.

Bianca BRAD

Om de televiziune, voiceover artist, fondator al Organizației E.M.M.A., public speaker, MC, instructor certificat de Pilates, consilier de dezvoltare personala, actriță, prezentatoare de moda, Miss “Prințesa frumuseții” – sunt activitățile pe care publicul le cunoaste din presa scrisa si vorbita.

S-a scris si s-a vorbit si despre incercarile prin care a trecut, despre care a ales sa le faca publice, dar putini stiu cat de greu i-a fost, in realitate, si ce eforturi a facut ca sa-si revina de fiecare data cand a fost incercata de soarta.

Mama unui baiat care e aici, alaturi de ea, si a unei fete, care este in Ceruri, si-a transformat durerea pierderii in energia care i-a dat putere sa faca diferenta in viata mamelor trecute prin situatii asemanatoare.

Munca sa de voluntariat pentru Organizatia E.M.M.A., infiintata în memoria fetiței sale, a fost recunoscuta si de Casa Regala, primind recent Medalia “Custodele Coroanei Române”.

Aproape că a clacat după pierderea fetitei, in infruntarea in tacere a unei boli grele si din cauza altor provocări dificile, dar de fiecare data a reusit sa gaseasca in ea forta de a se ridica din nou, precum pasărea Phoenix din cenușă.

A strălucit, s-a frânt, a ars, a renăscut, s-a ridicat și pentru ca iubeste oamenii, isi foloseste experienta de viata si isi dedica timpul si energia pentru a aduce frumosul, binele, speranța si zambete luminoase, in vietile, sufletele si pe chipurile oamenilor.

Business Unit Director în cadrul Secom® Healthcare Group
Secom® Healthcare Group

Mădălina GHIȚĂ

Mădălina Ghiță este Business Unit Director în cadrul Secom® Healthcare Group, conducând strategia și parteneriatele diviziei Good Routine®, brandul de lifestyle de suplimente alimentare creat de Secom®.

Profesionistă, agilă și creativă, are peste 20 ani de experiență în customer care, vânzări și marketing, atât pentru produse, cât și pentru servicii, precum și în domeniul noilor tehnologii.
Obiectivul său este să inspire și să asigure expansiunea națională și internațională a brandului Good Routine®, prin implementarea celor mai eficiente parteneriate, bucurându-se totodată de gândirea creativă și găsirea unor soluții inovatoare de dezvoltare și implementare.

Pasionată de tehnologie, înainte de a se alătura echipei Secom®, Mădălina a activat peste 17 ani în industria telecomunicațiilor, ocupând diverse roluri de leadership și fiind implicată în proiecte transversale, unde și-a dezvoltat abilitățile organizaționale și strategice.

Chief Administration Officer
Distributie Energie Oltenia, parte a Grupului Evryo

Angelica BARBU

În pozitia sa de Chief Administration Officer și membru al echipei de management executiv, Angelica Barbu coordoneaza activitățile de Comunicare Corporativa, Brand, ESG, HR și Facility Management pentru Distribuție Energie Oltenia – unul dintre cei patru distribuitori de energie electrica din România.

Cu o experiență în management de peste 10 ani și o educație formală de specialitate în comunicare, resurse umane și coaching, dezvoltare sustenabilă și diversitate și incluziune, misiunea sa este să susțină procesul de transformare al organizației pe parcursul tranziției energetice. Din această transformare au făcut parte, până acum, un amplu proces de rebranding, o etapă complexă de reorganizare internă determinată de schimbarea structurii și guvernantei grupului de companii și alinierea tuturor activităților la ținte ambițioase de ESG. În mijlocul preocupărilor sale rămân oamenii, ca element central al tuturor schimbărilor și resursă esențială în reușita oricărui demers de afaceri.

HR Director
ARRISE powering Pragmatic Play

Radu PANAIT

Radu Panait este HR Director ARRISE powering Pragmatic Play, având o experiență relevantă de 25 de ani în domeniu.

A deținut roluri de Senior HR, atât la nivel local, cât și internațional, pentru companii de top precum IBM, Ursus și TotalSoft.

profesor și formator în Psihopedagogie Perceptivă și Fasciaterapie

Petros LIOLIOS

Petros este profesor, om de afaceri (a pus bazele și a condus business-uri importante pe piața românească, precum Brenac sau Payzone) și, începând cu anul 2004 – inițial într-un proiect de dezvoltare personală – Petros a parcurs procesul de formare în disciplina Fasciaterapie. Ulterior, în urma convingerii sale cu privire la valoarea acestei discipline, a obținut diploma universitară în Psihopedagogie Perceptivă la Universitatea Fernando Pessoa, Portugalia. Din anul 2015 este partener al CERAP – Centrul de Studii și Cercetare Aplicate în Psihopedagogie Perceptivă din Paris. În calitate de prim practicant al Metodei Psihopedagogiei Perceptive în România, Petros a devenit din 2015 promotorul acestei discipline. În anul 2017 a organizat în România primul curs de specialitate în acest domeniu.

“În cea mai mare parte a timpului sunt dedicat pasiunii mele de a însoți oamenii aflați în căutarea de soluții la provocările pe care le întâlnesc zi de zi, atât în viața personală cât și în cea profesională. Aceste provocări le pot determina perturbarea stării de echilibru și a tonusului mental sau corporal, iar Metoda Pedagogiei Perceptive poate juca un rol major în recâștigarea stării de bine.”

Wellness Champion & Senior Functional Analyst
Metropolitan Life

Cristina STAN

Cristina face parte din echipa Metropolitan Life din toamna anului 2021, ocupând poziția de Senior Functional Analyst în echipa de IT.

Începând cu luna aprilie 2024, Cristina a preluat rolul de Wellness Champion, după ce pe parcursul a 2 ani și jumătate, a coordonat mai multe inițiative care i-au ajutat pe colegii săi să implementeze și să mențină un stil de viață sănătos.

KPMG

Cristina IONESCU

Mă numesc Cristina Ionescu și sunt în primul rând un OM. Un OM pasionat de viață, de simplitate, de energie buna, de căi de a ne regăsi umanitatea într-o lume care devine din ce în ce mai mult ca un uragan. Cred în puterea auto-descoperirii și în importanța cultivării unei minți sănătoase pentru o viață plină de sens și autenticitate, pentru a găsi liniștea în mijlocul uraganului. Cred în învățarea continuă, și în capacitatea de a ne găsi resorturile interne pentru a ne depăși limitele, zi de zi.

În decursul carierei de 21 de ani în KPMG, am crescut profesional și am abordat proiecte și roluri din ce în ce mai complexe, iar ingredientul meu special este capacitatea de a vedea potențialul uman și a îl îmbina cu roboți, într-un mediu de sănătate mentală, pentru un azi mai prezent, și un mâine mai eficient.

În toate contextele de munca, am crescut oameni și am crescut împreună cu oameni.

Ca parte a pasiunii mele, am investit timp și energie în transformarea personală, am explorat multe căi și tehnici, am adunat în tolbă numeroase experiențe și acreditări. Am trăit și traversat diferitele fațete ale creșterii și a învățării adulte, și am înțeles cât de importantă este sănătatea mentală, care stă la baza evoluției umane. Când am simțit chemarea internă, precum și încrederea că pot face o diferență și pot transmite mai departe ceea ce am acumulat, am creat o călătorie, o experiență de creștere umană, numită BeBrainFit, care îmbină concepte de neuroștiință cu tehnici de mindfulness. În decurs de 4 calatorii am fost îmbrățișată de peste 1000 de colegi.

În prezent, in îmbinare cu pălăria profesională, conduc colegii în această experiență, împreună cu colegele mele, Gilda și Laura.

KPMG

Laura CIOBOTARU

Numele meu este Laura Ciobotaru si sunt facilitator în programului BrainFit în cadrul KPMG România, alături de Gilda și Cristina, și un susținător dedicat al bunăstării organizaționale. Cu o experiență de 25 de ani în consultanță managerială, HR Business Partnering, BPO și operațiuni bancare, mi-am dezvoltat o înțelegere profundă a dinamicii umane din mediul profesional și a nevoii de a crea spații de lucru mai echilibrate și sănătoase.

De-a lungul carierei mele, am fost mereu pasionată de învățare și de facilitarea schimbării. Acest lucru m-a condus către neuromindfulness, o abordare inovatoare care îmbină neuroștiința cu mindfulness pentru a sprijini sănătatea mentală și performanța echipelor.
Pe lângă cariera profesională, sunt mama a trei copii minunați, iar această călătorie personală mă învață zilnic lecții valoroase despre empatie, răbdare și dezvoltare continuă. Cred cu tărie că bunăstarea începe cu echilibrul dintre minte, corp și emoții, iar misiunea mea este să creez contexte în care oamenii să își descopere și să își cultive propriul potențial.

HR MANAGER
PROVIDENT

Dana STOIAN

HR Manager, de 15 ani în Resurse Umane, trecând prin mai multe arii de HR, am descoperit ca singura constantă care face rolul lui HR atât de dinamic, sunt chiar oamenii pe care îi deservești, cu poveștile și nevoile lor.

Sunt motivată de curiozitatea pentru călătoriile oamenilor și imi doresc să pot contribui la un mediu de lucru in care oamenii se simt valorizați și îsi construiesc nu doar cariere, ci experiențe trăite frumos la locul de muncă.

Marketing, Communication & CSR Director
EDENRED România

Lelia MANCAȘ

Lelia Mancaș are o experienţă de peste 15 ani în marketing şi comunicare în domenii complexe, dinamice şi provocatoare, precum: asigurări de viaţă, health & fitness şi soluţii financiare.

Din anul 2021, Lelia scrie povestea unui brand de succes, cu impact direct în creșterea business-ului, din rolul de Director de Marketing, Comunicare & CSR la Edenred România, liderul pieței de beneficii extrasariale din România.

Responsabilitățile sale includ identificarea de noi oportunități si dezvoltarea strategiei de marketing a companiei, aliniată la  obiectivele de creştere, precum si implementarea acţiunilor de marketing care susţin iniţiativele locale de inovare, transformare digitală şi promovare a produselor Edenred.

Pe parcursul celor 4 ani, Lelia a coordonat strategiile de promovare, poziționare și comunicare pentru o serie de inițiative care au constituit premiere pentru industria locală: prima integrare a cardurilor de masă intr-o platformă de food delivery, lansarea primei aplicații mobile de beneficii extrasalariale pentru angajați – Edenred Benefit, lansarea primelor carduri eco-friendly și virtuale de pe piață, campania de susținerere a magazinelor de proximitate „Vocea magazinelor de lângă tine”, lansarea primului hub de continut online dedicat antreprenorilor romani – Edenred Biztro Club și, nu în ultimul rând, lansarea primului proiect național de susținere a producătorilor locali “Țara lui Mai Bine”.

Lelia Mancaș este absolventă a Universității Babeș – Bolyai, Facultatea de Studii Europene, deține o diplomă de master în Afaceri Internaționale, la Academia de Studii Economice din București și o certificare in Leadership de la Harvard Business Publishing.

Human Resources Transformation Director
EDENRED România

Tatiana MIRCEA

Cu o experiență de 20 de ani în leadershipul global în domeniul resurselor umane, Tatiana s-a aflat în prima linie a managementului talentelor, dezvoltării organizaționale și transformării strategice a forței de muncă.

  • A coordonat funcțiile de resurse umane în medii multinaționale, generând schimbări semnificative în atragerea talentelor, integrarea noilor angajați și creșterea gradului de implicare al acestora.
  • Avocată dedicată a diversității și incluziunii, Tatiana implementează politici incluzive care contribuie la construirea unor medii de lucru diverse și cu performanțe ridicate.
  • Susține dezvoltarea oamenilor, evoluția în carieră, bunăstarea angajaților și formarea în leadership, contribuind astfel la succesul organizațiilor prin investiția în cel mai valoros activ al acestora – oamenii.
  • În calitate de lider strategic în HR, Tatiana este specializată în alinierea obiectivelor de business cu soluții inovatoare de resurse umane, consolidarea brandului de angajator și cultivarea unei culturi organizaționale bazate pe colaborare și excelență.
Group HR Director
Druckfarben Hellas

Andreea ION

Cu peste 20 de ani experienta in business si HR, responsabila de definirea si implementarea strategiei de HR astfel incat aceasta sa o sustina pe cea de business.

Crede mult in autenticitate, inovare, in customizarea si personalizarea proiectelor si initiativelor de HR, inclusiv in zona de wellbeing.

HEAD OF INTEGRATED COMMUNICATIONS, ROMANIA & MOLDOVA
AVON

Ana NICOLAE

Pasionată de comunicarea cu sens și misiune, Ana coordonează strategia de PR și Sustenabilitate Avon în România și Moldova, având grijă împreună cu echipa ei ca misiunea brandului de a crea o lume mai bună pentru femei să fie păstrată vie în fiecare zi.

În 14 ani alături de brand a avut oportunitatea să își exploreze atât creativitatea prin campanii memorabile pentru consumatoarele beauty (lansarea unei noi identități de brand alături de Simona Halep sau lansarea inovatorului Ruj Hydramatic alături de Irina Rimes), cât mai ales dorința de a crea impact pentru comunitate, de a pentru a schimba statistici: Cancel Cancer, caravana socială care oferă consultații gratuite pentru mii de femei este proiectul în care își pune în fiecare an energia și inspirația, amintind femeilor din România că frumusețea înseamnă, înainte de toate, grijă pentru sănătate.

Head of People Development
OMV Petrom

Carmen CAPRUCI

Carmen Capruci, Head of People Development la OMV Petrom, rol din care coordonează strategia de learning și development a companiei și o varietate de proiecte de cultură organizațională. După licențierea în psihologie organizațională, de peste 20 de ani contribuie în proiecte de transformare strategică și implementări de tehnologie în aria resurselor umane în diverse industrii, printre care consultanță, banking și energy.

Se descrie ca un profesionist pragmatic și care face o prioritate din analiza în perspectivă a nevoilor clientului și construirea capabilităților esențiale pentru business. „Clientul plătește pentru valoare adăugată” este criteriul cu care scanează orice inițiativă sau proiect de resurse umane, și urmărește sustenabilitatea, simplificarea, și digitalizarea soluțiilor și modelelor de lucru.

Trainer, Coach, Speaker

Mihai DIACONU

Mihai Diaconu este un profesionist cu peste 15 ani de experiență în managementul echipelor de vânzări și relații cu clienții, dedicat transformării culturii organizaționale prin prisma stării de bine. În calitate de tată a trei băieți, Mihai înțelege profund echilibrul fragil dintre viața profesională și cea personală, aducând această perspectivă umană în fiecare inițiativă pe care o conduce.

În cadrul Galei Corporate Wellbeing Award, Mihai nu este doar un membru al echipei de organizare, ci și un susținător activ al ideii că wellbeing-ul nu este un lux, ci o necesitate strategică pentru orice companie care dorește să prospere.

wellbeing și voluntariat
Hewlett Packard Enterprise

Daniela NICULAE

În decursul a peste 18 ani de activitate, Daniela a acumulat experiență și cunoștințe importante în multiple domenii precum servicii client, recuperare și administrare creanțe, financiar-bancar și management. În urmă cu 5 ani a schimbat cu 180 de grade domeniul de activitate și s-a alaturat sectorului IT, lucru care i-a permis să activeze în zona de wellbeing și voluntariat, prin activități pe care compania angajatoare le promovează și susține cu ardoare.

Pentru Daniela, voluntariatul este o oportunitate incredibilă de a contribui la binele comunității, de a învăța lucruri noi și de a cunoaște oameni cu valori similare.

Head of People&Organization Romania
Zentiva

Mirela COSTIUC

Mirela este un lider pasionat de domeniul resurselor umane, cu o experiență vastă în toate ariile HR și în industria farmaceutică. A condus diverse proiecte interculturale, având oportunitatea de a învăța mai multe despre diversitatea și complexitatea culturală. Este pasionată de oameni și de dezvoltarea acestora, susținându-i în carierele lor.

În timpul liber, îi place să petreacă timp cu familia, să călătorească și să descopere frumusețea lumii împreună cu acestia.